PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Strategia kluczem do maksymalizacji wartości centrum handlowego

Autor: pr 10 sierpnia 2016 17:50

Strategie pozycjonowania dla centrów handlowych obejmują szerokie spektrum zmiennych uwzględniając także tak istotne procesy, jak rozbudowy, czy przebudowy, które warunkują wartość nieruchomości w długim czasie.

- Centra handlowe, tak jak ludzie, różnią się od siebie. Mają silne i słabe strony i tak jak ludzie wymagają wsparcia i sprofilowanego podejścia, by osiągnąć możliwie najlepszy rezultat. Złote Tarasy różnią się od łódzkiej Manufaktury, czy też Arkadii. Wspomniane centra handlowe różnią się z kolei od obiektów zlokalizowanych w mniejszych miastach – mówi Bob Stevenson, Dyrektor Hawksworth Retail Asset Management. 

Według badań przeprowadzonych w największych centrach handlowych klienci wydają około 3 złotych na każdą minutę spędzoną w obiekcie. Zatem zwiększenie czasu, który klient spędza w centrum handlowym, może przełożyć się na zwiększenie obrotów. Ostatnimi czasy dużo uwagi w tym kontekście poświęca się gastronomicznej ofercie centrów handlowych, jednak nie tylko ona posiada potencjał zatrzymania klientów w obiekcie. Taki potencjał posiada też funkcja rozrywkowa, jak i efektywna obsługa klienta – dodaje Bob Stevenson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane