Strona Lidla wśród najczęściej odwiedzanych przez internautów

Autor: dlahandlu.pl 3 lutego 2012 14:51

Jak wynika z badań Megapanel PBI/Gemius, sieć handlowa Lidl ma najczęściej odwiedzaną stronę internetową w badaniach kategorii FMCG. Strona niemieckiej sieci jako jedyna w segmencie przekroczyła barierę 1,7 mln realnych użytkowników.

Zgodnie z najnowszym badaniem Megapanel PBI/Gemius realizowanym przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA, strona www.lidl.pl może pochwalić się 1,731 mln realnych użytkowników miesięcznie. Dla porównania - witryny konkurencyjnych sieci, takich jak Tesco, Biedronka i Carrefour mają znacznie mniej użytkowników - odpowiednio ponad 200 tys., 600 tys. i aż 1 mln użytkowników mniej.
Według Lidla najmocniej do strony internetowej sieci przyciąga oferta tygodni tematycznych kuchni świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2012-02-03 15:34:30

    Ja także odwiedzam stronę LIDLA,ale nie jestem zadowolona z gazetek umieszczonych na ich stronie. Jest za mało artykułów z cenami . Jednym słowem do kitu .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane