Strong z szeroką kampanią medialną

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2011 09:45

Marka piwa Strong, należąca do Grupy Żywiec, rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii pod hasłem "Strong - Szlachetny Gatunek". Do reklamy telewizyjnej dołączyły prasa, radio i internet.

Reklama prasowa wyróżnia się formą nawiązującą do komiksu oraz techniką  wykonania stalorytem.  W radiu kampania ma postać niestandardowej formy słuchowiska w odcinkach. Kampania obejmuje największe stacje radiowe  o zasięgu ogólnopolskim i kluczowe stacje lokalne.

Na www.strong.pl upubliczniono serwis internetowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane