REKLAMA
REKLAMA

Studio Tymbark wśród najpopularniejszych reklam na Youtube

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2016 11:03

W kwietniu polscy użytkownicy YouTube byli najbardziej zainteresowani pomysłami na primaaprilisowy żart, na jakie wpadła trójka YouTuberów, czyli Banshee, Jaś Dąbrowski i SKKF w Studiu Tymbark.

REKLAMA

Trzecie i czwarte miejsce należy do Mafii w Sieci i Allegro. Gangsterzy nie starają się jednak upłynnić nielegalnie nabytych towarów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego, a wpadają na pomysł założenia kanału na YouTube. Zyski z publikowanych wideo mają zostać przekazane na akcję charytatywną Allegro, co pozwoli na skrócenie ich wyroków. Mafia w sieci "Więzienna micha" - odcinek 1 pokazuje perypetie rzezimieszków, towarzyszące powstawaniu filmów na temat gotowania według aktualnie popularnego trendu kuchni wegetariańskiej. Z kolei Mafia w sieci "Łydka jak drewutnia" - odcinek 2 przedstawia pomysł na założenie kanału o tematyce fitnessowej przy zaangażowaniu do współpracy prokuratora Mietka. Ostatnie miejsce zestawienia zajęło Nju mobile: siatkarze tego nie zniosą. W reklamie ukazane jest zniecierpliwienie animowanych siatkarzy, którzy nie mogą znieść abonamentu.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA