PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Subway chce mieć 150 restauracji w Polsce

Property News 7 września 2012 10:43

150 restauracji w Polsce do końca 2015 roku - to cel amerykańskiej sieć lokali gastronomicznych Subway. Obecnie na polskim rynku działa 58 restauracji.

- Popularność sieci opiera się na coraz większej rozpoznawalności marki i sprawdzonym modelu jej franczyzy - wyjaśnia Martin Princ, manager odpowiedzialny za rozwój firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. - Dowodem na to jest fenomenalny start sieci w Rumunii w marcu bieżącego roku, kiedy to sprzedaż przewyższyła polską średnio o 350 proc. Oczywiście na wynik wpłynęła zarówno znajomość marki, jak i mocno ugruntowany zwyczaj jedzenia poza domem. To samo widzimy w Bułgarii - dodaje.

Jak pokazuje raport HoReCa z 2012 roku - dotyczący polskich zwyczajów żywieniowych - jedzenie poza domem to trend, który z roku na rok przybiera na sile. Dla sieci jego potwierdzeniem są dane z sierpnia bieżącego roku. W porównaniu z 2011 rokiem punkty Subway zanotowały 11-proc. wzrost sprzedaży i 14-proc. wzrost liczby klientów.

Rośnie również liczba restauracji Subway w Polsce w bieżącym roku wzrosła o 38 proc. Franczyza, rozwijana przez amerykańską firmę od 1974 roku, jest głównym filarem biznesowym sieci. Według danych firmy, 65 proc. nowych licencji sieci jest kupowanych przez dotychczasowych franczyzobiorców, którzy przekonali się o opłacalności inwestycji.

- Służymy im doświadczeniem w zakresie znajdowania najlepiej rokujących lokalizacji, negocjacji umów czy dostarczania wiedzy operacyjnej, którą pogłębiamy od lat - mówi o współpracy z franczyzobiorcami Michał Dorszewski, w sierpniu wyróżniony przez sieć tytułem Regionalny Agent Rozwoju Roku 2012.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane