Subway chce przyciągnąć do lokali dzieci dzięki zestawom Kids pack

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2013 11:18

Subway chce przyciągnąć do lokali dzieci dzięki zestawom Kids pack

Sieć SUBWAYŸ rozpoczęła współpracę z Disneymedia+ i wprowadzi do menu zestwy dla dzieci tzw. Kids Pack, w ramach którego do zamówienia dołączane będą gadżety z postaciami z animowanych produkcji ze studia Disneya.


Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można zobaczyć przy okazji promocji filmu Disney  Pixar „Uniwersytet Potworny". Premiera animowanej produkcji zbiegła się z wprowadzeniem przez markę SUBWAYŸ Kids' Paków, nowej oferty w menu dedykowanej dzieciom. W promowanym zestawie dla dzieci Kids' Pak znajduje się sandwicz MiniSub - do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariański Veggie Delite ze świeżymi warzywami, jabłko i woda mineralna. Do zestawu dołączane są torby-worki z bohaterami Uniwersytetu Potwornego.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane