Subway Polska sprzedał 20 proc. więcej licencji franczyzowych

Autor: www.dlahandlu.pl 8 czerwca 2015 14:14

O 20 procent (rok do roku), wzrosła w 2014 r. sprzedaż licencji franczyzowych na prowadzenie restauracji Subway w Polsce. 47 procent z nich zostało zakupionych przez posiadających co najmniej jedną restaurację krajowych franczyzobiorców sieci.

Na koniec I kwartału 2015 r. Subawy dysponował w Polsce 98 punktami zlokalizowanymi głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.

- W skali globalnej aż ok. 80 procent franczyzobiorców Subway to tzw. Multi Unit Owners - przedsiębiorcy posiadający więcej niż jedną restaurację. Widzimy ten trend również w Polsce, ale oczywiście poszukujemy nowych partnerów. Docelowo w Polsce zamierzamy przekroczyć liczbę 300 restauracji. To oznacza, że dopiero zrealizowaliśmy 1/3 naszych planów – informuje Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

Średnia wartość sprzedaży Subway w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 4 procent, a w ujęciu ilościowym produktów była wyższa o 5 procent. Zwiększył się również do 10,5 procent udział polskich restauracji na mapie regionu środkowo-europejskiego obejmującego Bułgarię, Czechy, Gruzję, Rosję, Rumunię, Słowację, Słowenię i Węgry. Łącznie działa tam 878 restauracji, najwięcej w Rosji - 665

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane