Subway rośnie o 15 proc.

Autor: dlahandlu.pl 13 lutego 2013 10:01

Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAYŸ w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem.

- Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku, mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2 proc.
Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu SUBWAYŸ Café. Na początku grudnia standardowy punkt SUBWAYŸ zadebiutował w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawie.
Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAYŸ zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci SUBWAYŸ, mówi Martin Princ.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAYŸ skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane