Sukces convenience leży w lokalizacji

Property News 12 maja 2017 10:01

Kluczem do sukcesu centrów handlowych convenience jest ich lokalizacja. To jedna z głównych zalet krakowskiego centrum Atut Ruczaj, które otworzymy w II połowie 2018 roku - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów, który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy ul. Bunsha.

- Ruczaj to rejon Krakowa, który co najmniej od dwóch dekad nieustannie się rozrasta. Z roku na rok przybywa tam osiedli mieszkaniowych, a co za tym idzie - mieszkańców, czyli potencjalnych konsumentów, którzy codziennie chcą zaspokajać swoje bieżące potrzeby zakupowe. Z tego punktu widzenia lokalizacja obiektu przy ul. Bunsha, przy Osiedlu Europejskim jest idealna - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

W bezpośrednim zasięgu pieszym Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem ponad pięć razy więcej – aż 150. tys. potencjalnych klientów.

- Klientami centrum Atut będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju. W pobliżu lokalizacji, którą wybraliśmy pod inwestycję, usytuowanych jest kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych tj. Pychowice, Mochaniec, Skotniki czy Kobierzyn. Ponadto w pobliżu centrum umiejscowiony jest Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Krakowski Park Technologiczny, dzięki którym liczymy na dodatkowych klientów - studentów, pracowników naukowych, czy pracowników korporacji. Co więcej, wspomniane instytucje czy firmy przyciągają do dzielnicy nowych mieszkańców, zarówno stałych, jak i studentów przebywających w mieście w roku akademickim - dodaje K. Gaczorek.

W dzielnicy Ruczaj zaplanowanych lub już prowadzonych jest szereg inwestycji mieszkaniowych, dzięki którym rejon jeszcze bardziej się powiększy. 
- Inwestycje mieszkaniowe na Ruczaju sprawią, że wzrośnie poziom zagęszczenia ludności w dzielnicy, przez co catchment centrum Atut jeszcze bardziej się powiększy w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że obiekt będzie bardzo atrakcyjną lokalizacją zakupową dla klientów, tym bardziej, że to jedyne tego typu centrum handlowe w promieniu kilku kilometrów - komentuje K. Gaczorek.

Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu Atut Ruczaj zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. europejska sieć sklepów spożywczych Lidl, Pepco – sieć dyskontów oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz asortyment wyposażenia i dekoracji domu, Apteka Ziko, a także popularna sieć krakowskich cukiernio-piekarni Buczek. Tenant mix obiektu uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG)

Propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane