PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

SumUp - Pierwszy terminal zbliżeniowy bez abonamentu na polskim rynku

Autor: pr 25 października 2016 09:48

SumUp - Pierwszy terminal zbliżeniowy bez abonamentu na polskim rynku Fot. mat.pras.

SumUp – globalny dostawca mPOS (mobilnych terminali płatniczych) wprowadził na polski rynek pierwszy oraz jedyny zbliżeniowy terminal płatniczy bez abonamentu, stałych opłat i wiążących umów.

REKLAMA

SumUp jest najtańszym sposobem akceptacji kart płatniczych dla małych i średnich firm. Aby zacząć przyjmować płatności wystarczy wejść na sumup.pl i zamówić terminal SumUp Air w cenie 299 zł netto. Terminal jest wysyłany kurierem na wskazany adres i działa w dniu dostawy. Jedyną opłatą po zakupie terminala jest prowizja od przyjętych płatności – 1,49% od transakcji. Nie ma żadnych innych opłat. Jeżeli nie korzystamy z terminala to nic za niego nie płacimy.

Sama istota terminala płatniczego SumUp nie uległa zmianie - nowy terminal Air tak samo jak poprzedni pozwala na akceptację kart płatniczych przy pomocy urządzenia mobilnego (Android i iOS) z dostępem do internetu i bezpłatnej aplikacji mobilnej. Co wyróżnia nowy terminal oprócz możliwości akceptacji kart zbliżeniowych to: zasilanie akumulatorem, który pozwala na przeprowadzenie ponad 500 transakcji na w pełni naładowanym akumulatorze; szklany odporny na zarysowania panel dotykowy na froncie urządzenia; większe wymiary terminala dzięki, którym pewniej trzyma się w dłoni; większy rozmiar ekranu, a co za tym idzie bardziej wyraźne komunikaty, które wyświetlają się na ekran.

SumUp jest obecny w Polsce od maja 2014 roku. Od tego czasu stale umacnia swoją pozycje na rynku mPOS-ów współpracując między innymi z mBankiem, Idea Bankiem, aplikacjami iTaxi i myTaxi oraz wieloma innymi lokalnymi partnerami. 

Wprowadzenie na rynek terminala SumUp Air to kolejne ważne wydarzenie dla SumUp oraz całego rynku mPOS w tym roku. W kwietniu SumUp ogłosił fuzję z drugim największym dostawcą usług mPOS, firmą Payleven. Połączenie sił to kolejny krok do osiągnięcia wizji założycieli – stworzenia pierwszej globalnej marki akceptacji kart. Wspólnie SumUp (przy tej nazwie pozostały firmy) suma rocznie przetwarzanych płatności w 15 krajach, przekroczyła już 1 mld €.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA