Sunvan promuje Lipton Ice Tea

Autor: media2.pl 7 maja 2014 10:07

Sunvan - słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea - rozpoczyna podróż: przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, odkrywając przed nami jasną stronę orzeźwienia.

Sunvan Lipton Ice Tea to akcja, w której maksymalnie integrujemy świat online ze światem offline, tworząc słoneczną przestrzeń, gdzie będą poruszali się i działali fani marki. Kamper będzie podróżował jednocześnie po drogach całej Polski, jak i po internecie, w tym po jego społecznościowej części. Taki sposób organizacji wynika wprost z charakteru grupy docelowej, tzw. Millenialsów: młodych ludzi, dla których internet jest światem tak samo realnym jak ten, w którym chodzą do szkoły, studiują czy pracują. Stąd mocna integracja realu i virtualu.

Pierwszy etap kampanii Sunvan rozpoczął się z początkiem maja, kiedy to ruszyła strona internetowa akcji www.KierunekOrzezwienie.pl. Wraz z nią został uruchomiony konkurs, którego uczestnicy mają za zadanie "napełnić" Sunvana pozytywnym orzeźwieniem tak, by mógł on wyruszyć w podróż po Polsce. Wypełniają go zdobyte punkty w grach dostępnych na stronie www.KierunekOrzezwienie.pl, a najlepsi gracze zdobywają atrakcyjne nagrody.

Uruchomienie strony internetowej i konkursu wsparte jest silną kampanią reklamową w sieci obejmującą: emisję reklam display i mobile, reklamy w Facebooku oraz komunikację na oficjalnym profilu akcji na Facebooku. Kampania zasięgowa prowadzona jest równolegle z wykorzystaniem form niestandardowych oraz kilku linii kreatywnych, wspierających poszczególne obszary akcji, m.in. relaunch marki ("Jasna Strona Orzeźwienia") czy akcję konkursową związaną z napełnianiem Sunvana.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane