Superbohater w reklamie napoju Piccolo

Autor: Marketing przy kawie 15 grudnia 2014 10:33

Napój musujący Piccolo rozpoczyna kampanię reklamową. Wprowadza do komunikacji postać brand hero - podaje Marketing przy kawie.

Działania skupiają się wokół okresu sylwestrowo-karnawałowego i pojawiających się w tym czasie okazji - dziecięcych bali i przyjęć. Odświeżeniu uległ wizerunek marki. Bohater - Piccolo - został dostosowany do współczesnych czasów i wysunięty na pierwszy plan. Nadano mu również żywszego charakteru i wykreowano na superbohatera.

 

Kampania wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane