Supermarkety MarcPol w obiektach realizowanych przez Rank Progress

Autor: www.dlahandlu.pl 13 lutego 2013 11:34

Sieć MarcPol dołączyła do grona najemców inwestycji realizowanych przez spółkę Rank Progress. Supermarkety zostaną otwarte w regionalnym centrum handlowym Brama Pomorza w Chojnicach i parku handlowym w Grudziądzu.

Pierwszy etap budowy Bramy Pomorza w Chojnicach zakłada realizację największego w regionie marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Supermarket MarcPol zajmie tutaj powierzchnię blisko 2 200 mkw. Galeria jest obecnie komercjalizowana - łącznie obiekt będzie miał 50 lokali, w tym między innymi Martes Sport, H&M, Media Expert, Kolporter, centrum Chińskie, Play, Levis oraz Nike. W drugim etapie przewidziano realizację parku handlowego. Całkowita powierzchnia obiektu wyniesie około 34 000 mkw. Otwarcie centrum planowane jest na jesień 2013 roku.

W parku handlowym w Grudziądzu operator spożywczy MarcPol zajmie przestrzeń 1 800 mkw. W ofercie handlowej znajdą się również takie sklepy, jak Media Expert (ponad 1400 mkw.) oraz JYSK (1070 mkw.). Poziom komercjalizacji inwestycji sięga obecnie blisko 100 proc. - do wynajęcia pozostał ostatni lokal. Otwarcie parku handlowego planowane jest na wiosnę 2013 roku. Powierzchnia całkowita obiektu wyniesie 5 500 mkw. I

- Brama Pomorza w Chojnicach i park handlowy w Grudziądzu to inwestycje bardzo od siebie różne, jednak każda z ogromnym potencjałem. Dzięki dopasowaniu profilu obu obiektów do potrzeb danego regionu, możemy mieć pewność, że spełnią one oczekiwania przyszłych klientów - mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane