Supermarkety Stokrotka wspierają sprzedaż loterią

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 13:06

W sieci supermarketów Stokrotka kończy się organizowana wspólnie z Nestle Polska promocja „Wiosna, Winiary i Ty". W loterii mogą wziąć udział klienci Stokrotki, którzy do 23 kwietnia kupią co najmniej 3 produkty marek Winiary lub Maggi, a następnie wyślą sms zgłoszeniowy. Do wygrania nagrody o łącznej wartości prawie 83 tys. zł.

Każdy z klientów Stokrotki, który weźmie udział w loterii będzie miał aż dwie szanse na wygraną. Jego sms weźmie udział w losowaniu nagrody dziennej w dniu zgłoszenia, a następnie zawalczy o nagrodę główną. Każdego dnia do wygrania jest pięć zestawów cenionych przez kucharzy garnków Tefal Ingenio, zaś w finale trzy bony na sprzęt RTV i AGD, każdy o wartości 10 000 zł.

Placówki sieci Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 300 do 1600 mkw. i oferują od 6 do 10 tys. pozycji asortymentowych. Na ich półkach można znaleźć artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Przez cały dzień oferują one także świeże pieczywo, wędliny, owoce i warzywa. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne - wytwarzane
w regionach, w których zlokalizowane są supermarkety sieci.

W całym kraju pod szyldem Stokrotka działa już 170 supermarketów. Tylko w ubiegłym roku sieć powiększyła się o 30 placówek, w pierwszym kwartale tego roku ruszyło 10 kolejnych. Od momentu powstania pierwszego supermarketu w 1996 r. sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwierając od kilku, do nawet kilkudziesięciu supermarketów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane