Supermarkety zahamowały spadki, ale klienci kupują przede wszystkim w dyskontach

Autor: Puls Biznesu 14 listopada 2013 09:16

Klienci wydają coraz więcej pieniędzy w supermarketach, a mniej w hipermarketach. Jednak nadal zakupy robią przede wszystkim w dyskontach - informuje Puls Biznesu.

Sprzedaż hipermarketów spada, dyskontów rośnie a supermarkety trzymają się mocno - tak wyglądał polski rynek handlowy w trzecim kwartale tego roku. Według przywoływanych przez giełdową Emperię danych Nielsena, w ostatnim kwartale supermarkety zwiększyły sprzedaż o 4,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Jak informuje Puls Biznesu cały segment supermarketów, w którym aktywne są m.in. Tesco, Carrefour, Simply (należące do Auchan), E.Leclerc, Intermarche czy Polomarket, wychodzi na prostą po spadkach sprzedaży o 0,3 proc. r/r, zanotowanych w drugim kwartale.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane