Świat oczami kota - nietypowa promocja marki Felix

Autor: press.pl 15 października 2015 10:48

Nestlé Purina markę Felix promuje w niestandardowy sposób - chętni mogą założyć okulary Oculus i zobaczyć świat z perspektywy kota - podaje press.pl.

Kampania promuje wariant karmy dla kotów - Felix Sensation Sauce Surprise. Poza działaniami ATL (telewizja, Internet, nośniki zewnętrzne) prowadzone są akcje specjalne. W galeriach handlowych pięciu największych miast w Polsce rozstawiono stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift - okulary wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają spojrzeć na świat z perspektywy kota.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane