REKLAMA
REKLAMA

Świat oczami kota - nietypowa promocja marki Felix

Autor: press.pl 15 października 2015 10:48

Nestlé Purina markę Felix promuje w niestandardowy sposób - chętni mogą założyć okulary Oculus i zobaczyć świat z perspektywy kota - podaje press.pl.

REKLAMA

Kampania promuje wariant karmy dla kotów - Felix Sensation Sauce Surprise. Poza działaniami ATL (telewizja, Internet, nośniki zewnętrzne) prowadzone są akcje specjalne. W galeriach handlowych pięciu największych miast w Polsce rozstawiono stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift - okulary wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają spojrzeć na świat z perspektywy kota.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA