Świąteczna kampania Cukru Królewskiego

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2013 14:20

„Życie jest słodkie a Cukier Królewski" to hasło bożonarodzeniowej kampanii Südzucker Polska S.A., mającej na celu promocję rodziny cukrów pudrów, a w szczególności nowości 2013 - cukru pudru w opakowaniu z okienkiem 400g.

Na kampanię złożą się spoty telewizyjne, reklama w prasie kobiecej i branżowej, działania w Internecie, outdoor oraz nietypowy ambient. Częścią składową kampanii będzie promocja konsumencka z nagrodami. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych opakowań cukru pudru „Cukier Królewski".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane