REKLAMA
REKLAMA

Świąteczne promocje - nóż szefa kuchni ma zachęcić do zakupów w Lidlu

Autor: wyborcza.biz 28 listopada 2014 09:52

Sklepy od dłuższego czasy testują, co jest lepszą metodą zwiększenia chęci klientów do jak najszczodrzejszych zakupów: rozdawanie prezentów (Lidl rozdawał niedawno figurki dla dzieci Stikeez), rabat (tu sztandarowy przykład to Tesco i maskotki Angry Birds, które można było kupić z dużą zniżką, jeśli często robiło się tam zakupy) czy może szansa na wygraną w konkursie (w niedawnej loterii Biedronki nagrody warte były ponad 18 mln zł) - podaje wyborcza.biz

REKLAMA

W ubiegłym roku Lidl rozdawał książkę kucharską Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Sieć zbadała więc, jakie akcesorium kuchenne Polak chciałby w tym roku dostać, żeby mieć komplet z książką z zeszłego roku. I w końcu doszła do wniosku, że Polacy marzą o nożu.

Jak przypomina wyborcza.biz, w ubiegłym roku, by dostać książkę, trzeba była zbierać naklejki. Wymiana odbywała się według parytetu: jedne zakupy za 50 zł to jeden znaczek. Jeśli ktoś zebrał sześć znaczków (czyli wydał 300 zł), dostawał "prezent". To oznaczało również, że rozdając książki, Lidl odnotował przynajmniej 360 mln zł obrotu.

W tym roku jest podobnie:  "Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe, w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów".

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA