System digital signage zwiększa zaangażowanie klientów

Autor: dlahandlu.pl 11 stycznia 2012 10:45

Z badań Nielsena wynika, że 74 proc. użytkowników zwróciło uwagę na nośniki digital signage w miejscu dokonywania zakupów. Jest to o 23 proc. więcej niż w przypadku zwykłych nośników reklamy.

Podstawowym powodem, dla którego klienci zwracają większą uwagę na ten rodzaj reklamy, jest atrakcyjniejsza forma przekazu, precyzyjne dostosowanie kontentu do umiejscowienia nośnika pory roku, dnia, interaktywność, itd.

Przekaz reklamowy wyświetlany na nośnikach można dostosować do grupy docelowej oraz czasu w jakim jest wyświetlany. Właściciel sieci digital signage może dowolnie zmieniać treść umieszczoną na konkretnych wyświetlaczach, co daje możliwość bardzo szybkiego reagowania
na zmiany w punkcie sprzedaży. Każdy nośnik może wyświetlać zupełnie inny kontent, co daje możliwość odpowiedniego dostosowania przekazu do osób znajdujących się w pobliżu nośnika.
System Digital Signage umożliwia także dwutorową komunikację z użytkownikiem. Wciąganie klientów w interakcję poprzez zastosowanie nakładek dotykowych, komunikację użytkownika z nośnikiem DS poprzez sms, kody QR lub poprzez social media znacznie zwiększa poziom zaangażowania, a co za tym idzie wpływa pozytywnie na postrzeganie marki oraz procesy zakupowe.

Koszt takiego systemu jest silnie uzależniony od ilości zastosowanych nośników. - W chwili obecnej standardowy nośnik z oprogramowaniem do zarządzania systemem można kupić już od 3500 zł - mówi Karolina Kłujszo, Interactive Marketing Manager z M4B S.A

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane