Systemy digital signange są w stanie personalizować przekaz ze względu na płeć

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2015 13:17

Technologia digital signage wypiera papierowe ulotki i plakaty ponieważ monitory są w stanie publikować reklamowe treści dostosowane do określonego klienta w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to technologia Audience Measurement, która funkcjonuje na bazie systemów wewnętrznego monitoringu, mierzących ruch przed monitorem. Zainstalowana kamera pozwala sprawdzić do ilu i jakich osób dociera wyświetlany przekaz.

Dzięki temu handlowcy otrzymują możliwość pozycjonowania treści promocyjnych, bowiem Audience Measurement rozpoznaje przechodzących koło ekranu ludzi już z odległości 5 metrów, a treści można spersonalizować np. ze względu na płeć konsumenta. Na przykład, jeden monitor może w chwilę wyświetlić inną ofertę kobiecie – dotyczącą np. nowych sukienek, a inną mężczyźnie – np. garniturów.

System jest w pełni skalowany, tzn. że posiadając monitor i system MagicInfo można dokupić kamerę z oprogramowaniem i licencją. Przy czym monitor jak i kamera nie przechowują informacji o monitorowanych osobach, co wyklucza ewentualne kwestie praw autorskim i wykorzystywania wizerunku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane