Szef Ferrero Polska: Klienci zastępują małe sklepy lokalnymi supermarketami

www.portalspozywczy.pl 24 września 2012 09:56

Widzimy trend zmniejszania się liczby małych sklepów, ale jest to kompensowane przez wzmacnianie się lokalnych sieci handlowych. Następuje przepływ konsumentów z małych sklepów do lokalnych supermarketów - mówi Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska.

Ferreo Polska kieruje do międzynarodowych dużych sieci około 40 proc. swojej produkcji. Kolejne 20 proc. sprzedaje w lokalnych sieciach, a do handlu tradycyjnego, poprzez hurtownie, trafia 35-40 proc. produkcji.

Szef polskiego oddziału Ferrero przyznał, że z powodu zmniejszającej się liczby sklepów zauważalny jest spadek sprzedaży produktów impulsowych.

- Staramy się temu zaradzić poprzez wprowadzenie większych opakowań. Wyzwaniem jest dla nas przekonanie konsumentów do tego, by kupowali większe opakowania, w tzw. paczkach rodzinnych, wielopakach - mówi Enrico Bottero.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane