PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Szef Netto Polska: Sieci zmierzają wyłącznie w kierunku komunikacji artykuł-cena

www.portalspozywczy.pl 25 czerwca 2015 17:20

Ceny poszły mocno w dół, szczególnie w czwartym kwartale ubiegłego roku. Dane statystyczne dla Polski pokazują, że mieliśmy ponad trzyprocentową deflację w segmencie żywności. W konsekwencji spadku cen, każdy chciał sprzedać jak największe ilości produktów. Tymczasem konsumenci nie są w stanie kupować większych ilości tylko dlatego, że ceny poszły w dół, możliwości nabywcze są ograniczone - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

Z tym wyzwaniem detaliści musieli sobie radzić przez cały ubiegły rok, niezależnie od formatu. Można było zauważyć wiele przejawów może nie tyle wojny cenowej, co konkurencji, w której brały i biorą nadal udział wszystkie formaty handlowe. Z rozmysłem mówię, że nie jest to wojna lecz konkurencja, bo dotyczy ona konkretnych, pojedynczych produktów i ich cen - dodaje.

 

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

  • Hans 2015-06-29 14:54:10

    Panie Petersen, jesli chłopcy z Kaftana kupują produkt za 1 zł netto i następnie sprzedają za 1,01 zł- to czy to jest "konkurencja", czy totalna wojna cenowa? Czy nie jest to też świństwo przeciw państwu polskiemu, z towaru ukradziono należny VAT- a tego prawo zabrania?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA