Szef sieci Jula: Znalezienie atrakcyjnych lokalizacji handlowych sprawia niemałe trudności

Property News 22 października 2013 13:58

Szef sieci Jula: Znalezienie atrakcyjnych lokalizacji handlowych sprawia niemałe trudności

Chociaż w Polsce jest obecnie stosunkowo spora podaż nowoczesnej powierzchni handlowej, to znalezienie atrakcyjnych i uznanych lokalizacji w dużych miastach sprawia pewien kłopot - przyznaje w rozmowie z Propertynews.pl Daniel Adamiuk, country manager Jula Poland.

Jak przyznaje Daniel Adamiuk sieć Jula ma spore oczekiwania jeśli chodzi o powierzchnię wynajmowanych lokali - ok. 3 tys. mkw. Pomimo, że do tej pory firmie udało się pozyskać spełniające oczekiwania lokalizacje, to znalezienie kolejnych sprawia niemałe trudności.

Jula poszukuje lokalizacji handlowych funkcjonujących od lat, w których działają uznani i przyciagający klientów najemcy tacy jak IKEA czy markety DIY: Targówek w Warszawie, Franowo w Poznaniu czy Bielany we Wrocławiu.

- Na naszym etapie działalności w Polsce staramy się trochę eksperymentować z poszukiwaniem lokalizacji - mówi Adamiuk. - Mamy np. sklepy samodzielne, na terenie większej lokalizacji np. w parku handlowym czy w centrach handlowych, gdzie nasze sklepy znajdują się blisko wejścia głównego. Próbujemy różnych modeli, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby lokalnego klienta - przyznaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Krakowianin 2013-10-25 11:50:47

    Przydałby się taki market w Krakowie...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane