Szyld European Discount wraca na rynek

Autor: Retail Detail 5 marca 2015 20:48

Carrefour po cichu przygotowuje się do przywrócenia na rynek sieci sklepów ED (European Discount) - donosi "Retail Detail". Blisko jedna trzecia spośród zakupionych przez Carrefour w ubiegłym roku sklepów Dia najprawdopodobniej przemianowana zostanie właśnie na ED, podczas gdy na pozostałych zawiśnie szyld Carrefour.

Jak wynika z informacji "Retail Detail", Carrefour 12 lutego 2015 r. ponownie zarejestrował we Francji znak towarowy ED. Sieć sklepów dyskontowych o tej nazwie działała we Francji od 1975 do 2012 r. Do Grupy Carrefour należała ona w latach 2000-2012. Szyld Ed uległ następnie we Francji zmianie na Dia (sklepy pod taką nazwą działały już wcześniej w kilku innych krajach). W czerwcu 2014 r. Carrefour odkupił sklepy, które dawniej do niego należały.

Gerard Lavinay, nowy dyrektor generalny Dia France, prognozuje, że od 60 do 70 proc. sklepów Dia może zostać przemianowane na Carrefour. Według "RD", na pozostałych 200-300 placówkach zawiśnie szyld ED. Rebranding może się rozpocząć już w kwietniu tego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane