REKLAMA
REKLAMA

TÜV Rheinland Polska bada produkty dla sklepów Biedronka

Autor: pr, dlahandlu.pl 29 czerwca 2011 09:36

Spółka Jeronimo Martins Dystrybucja zleciła ekspertom TÜV Rheinland Polska przebadanie produktów non-food, jeszcze zanim trafią one na półki w sklepach sieci Biedronka. Efektem testów są znaki umieszczone na opakowaniach przebadanych towarów.

REKLAMA

Od kilku miesięcy, konsumenci dokonujący zakupów w każdym z 1700 należących do sieci punktów mają możliwość posiłkowania się opinią ekspertów, wybierając produkty oznaczone znakiem TÜV Rheinland Polska Sprawdzono Parametry Produktu. Znak zostaje umieszczony na opakowaniach przebadanych wyrobów.

- Sam proces kontroli produktu dotyczy zarówno poprawności i zgodności informacji dostarczanych wraz z wyrobem (na opakowaniu, w instrukcjach, na etykietach) oraz weryfikacji dokumentów potwierdzających bezpieczeństwo produktu - tłumaczy Mariusz Petri, kierownik sekcji marketingu TÜV Rheinland Polska..

TÜV Rheinland Polska jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group, działającego w Niemczech od 135 lat.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA