Tablety niekwestionowanym hitem sprzedażowym tej wiosny

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 27 kwietnia 2012 09:25

Neonet, jedna z największych sieci sprzedaży RTV AGD w Polsce, podsumowała trendy sprzedażowe ostatnich miesięcy. Z danych firmy wynika, że największym hitem tej wiosny, notującym wzrosty sprzedaży nawet na poziomie 100 proc. z miesiąca na miesiąc, są tablety.

Wpływ na wzrosty sprzedaży mają: rosnąca aktywność promocyjna producentów, przesunięcie granicy dostępności cenowej, która uczyniła tablet sprzętem osiągalnym niemal dla każdego, a także generalny trend preferencji dla sprzętów mobilnych – zapewniających dostęp do komunikacji i rozrywki w każdym miejscu, bez kabla. W najbliższych tygodniach rynek czeka jeden z najintensywniejszych okresów sprzedażowych roku – zakupy prezentów komunijnych.

Również w spożywczych sieciach handlowych tablety robią furorę. Jak ostatnio pisała Gazeta Wyborcza, po Biedronce i Carrefourze, które wprowadziły do swojej oferty cieszące się ogromną popularnością tanie tablety, dołączyła brytyjska sieć Tesco.  Również sieć Polomarket wprowadził to urządzenie do swojej oferty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane