Tallinder chce mieć 30 sklepów w ciągu 3 lat

Property News 25 czerwca 2016 14:27

Tallinder chce mieć 30 sklepów w ciągu 3 lat fot. Tallinder

Na początku br. LPP zaprezentowało swoją pierwszą markę premium – Tallinder i to właśnie jej salon otwarto właśnie w CH Arkadia w Warszawie. Pierwszy warszawski Tallinder jest jednocześnie tysięcznym salonem LPP w Polsce.

Warszawski salon ma 319 mkw. powierzchni i znajduje się na pierwszym piętrze Arkadii. LPP prowadzi rozmowy z zarządcami Galerii Mokotów i Złotych Tarasów. - Otwarcie sklepów w tych lokalizacjach nastąpi najszybciej w przyszłym roku, ze względu na brak obecnie wolnych powierzchni w tych galeriach. Kolejny salon Tallinder otworzymy w październiku br. w Posnanii, najnowszym centrum stolicy Wielkopolski - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. Jak zapowiada, w Polsce spółka chciałaby otworzyć docelowo 30 klepów Talliner w ciągu 3 lat.

Tallinder w Warszawie jest tysięcznym sklepem LPP. - Tu działa obecnie niemal dwie trzecie naszych salonów, które generują około 60 proc. przychodów – dodaje Piechocki, który jest współtwórcą LPP.

Tallinder, najmłodsze dziecko LPP, to marka premium, adresowane do wymagających klientów – mieszkańców dużych miast, po 35 roku życia, którzy dysponują większym niż odbiorcy marek fast-fashion budżetem. Jej pierwszy sklep został otwarty w lutym tego roku w Gdańsku, a kolejne w Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Wrocławiu.

LPP posiada poza Polską łącznie ponad 600 sklepów w 17 krajach. Cała sieć sprzedaży LPP liczy 855 tys. mkw. powierzchni, zlokalizowanych zarówno w galeriach handlowych jak i na ulicach miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane