Tallinder - nowa marka LPP zadebiutuje na rynku w lutym. Ruszy też e-sklep

Autor: elle.pl 12 stycznia 2016 10:11

Tallinder - nowa marka LPP zadebiutuje na rynku w lutym. Ruszy też e-sklep fot. LPP

LPP, właściciel brandów: RESERVED, House, Cropp, MOHITO  i SINSAY, stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych klientów. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym tallinder.com

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku, gdy przygotowano koncepcję marki, określeno jej grupę docelową, a także zaprojektowano pierwsze kolekcje oraz koncept salonu. Teraz sieć szuka powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Tallinder jest marką z segmentu premium dla osób powyżej 30 roku życia, które poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów. W kolekcji marki znajdą się zarówno linia damska, jak i męska, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji. 

Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.

Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane