Tarczyński promuje kabanosy w sieciach sklepów

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2010 09:02

Przez 3 weekendy w największych 30 sklepach spożywczych w Polsce firma TARCZYŃSKI SA przeprowadzi akcje samplingowe sztandarowego produktu Kabanos Tarczyński Extra.

Celem prowadzonych działań jest skojarzenie znanych konsumentom kabanosów z nowym logo i opakowaniem oraz wzrost świadomości marki.
Akcja potrwa 3 weekendy, począwszy od 19 listopada do 4 grudnia włącznie. Wezmą w niej udział m.in. sklepy Real, Piotr i Paweł, Alma i Selgros. W ramach prowadzonych akcji w sklepach objętych promocją pojawią się hostessy ubrane w charakterystyczne dla marki kolory - pomarańcz i granat. Ich zadaniem będzie informowanie o możliwości zdobycia nagrody w zamian za zakup Kabanosa Extra, przeprowadzenie degustacji na dedykowanym stoisku oraz wręczenie nagrody rzeczowej tym, którzy zakupią produkt. „Sekret smaku prawdziwego kabanosa!" to hasło towarzyszące akcji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane