Tarczyński promuje kampanią Suchą Krakowską

Autor: wirtualnemedia.pl 13 marca 2015 11:14

Komunikacja pod hasłem „Jesz lepiej. Żyjesz lepiej" ma promować Tarczyńskiego jako specjalistę w najwyższej jakości wędlinach suchych, oferującego wyroby tradycyjne, ale nadające się do nowych form podania i zastosowań - informują wirtualnemedia.pl.

W tegorocznej kampanii promowany jest nowy produkt - kiełbasa Sucha Krakowska (dostępna w dwóch wariantach: wieprzowym i drobiowym). Reklamy podkreślają, że można jej używać nie tylko do kanapek, lecz także przekąsek, sałatek, tartinek, a nawet szaszłyczków.

Bohaterami nowych spotów także są obcokrajowcy: mieszkaniec tradycyjnej Hiszpanii i starożytnej Grecji, którzy jednak szybko przeobrażają się w Polaków i używają promowanej kiełbasy do różnych zastosowań kulinarnych. Podsumowuje to hasło główne kampanii: „Jesz lepiej. Żyjesz lepiej".

Akcja reklamowa zaczęła się 11 marca i potrwa do połowy kwietnia. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), internet (m.in. konkurs na stronie tarczynski.pl oparty na obdarowywaniu produktami Tarczyński osób w najdalszych zakątkach świata), outdoor.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane