Tarczyński promuje się w programie kulinarnym

Autor: pr 30 marca 2011 10:50

Tarczyński promuje się w programie kulinarnym

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa polskiego producenta wyrobów wędliniarskich - Tarczyński. Działania promocyjne rozpoczęto od reklamy sponsorskiej emitowanej w programie "Kuchenne rewolucje" prowadzonego przez Magdę Gessler w TVN.

- Tegoroczna kampania jest jednym z pierwszych tak intensywnych działań marketingowych przygotowanych przez firmę Tarczyński SA. Strategicznie cała kampania promocyjna prowadzona w 2011 roku opiera się na promocji naszego sztandarowego produktu jakim jest Tarczyński Kabanos Extra - mówi Beata Mroziuk kierownik marketingu Tarczyński SA.

Przygotowana przez wrocławską agencję marketingową Dynamicom, kampania prowadzona jest pod hasłem "Prawdziwy smak kabanosa", ma charakter ogólnopolski. Celem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby konsumentów poprzez budowanie świadomości marki producenta oraz więzi emocjonalnej.

Działania marketingowe obejmują reklamę w mediach ogólnopolskich, w radiu RMF FM oraz w internecie. Zaplanowano również szereg akcji samplingowych w wyselekcjonowanych sklepach wielkopowierzchniowych oraz intensywne działania skierowane do partnerów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane