Tarczyński przez miesiąc dostarczył do sieci Lidl produkty za 10,8 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 30 lipca 2013 10:09

Łączna wartość obrotów handlowych między spółką Tarczyński a siecią Lidl w okresie 18 czerwiec - 29 lipiec 2013 r. wyniosła aż 10,84 mln zł.

Tym samym wartość obrotów pomiędzy spółkami przekroczyła 10 proc. kapitałów własnych firmy Tarczyński.

Obecnie sieć Lidl ma w Polsce ponad 450 placówek. Firma planuje kolejne inwestycje w rozwój sieci, na koniec 2013 r. liczba sklepów może zbliżyć się do 500. Według Market Side, sieć otworzyła w tym roku 40 nowych sklepów.

Tarczyńki to jeden z najdynamiczniej rozwijających się producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce. W ciągu 7 lat spółka zwięszyła swoje moce produkcyjne wyrobów gotowych 2,5-krotnie do 35,2 tys. ton rocznie. Tarczyńki stawia na produkty o wysokiej jakości, z górnej półki cenowej. W ubiegłym roku firma wypracował 10,8 mln zł zysku netto, 21,2 mln zł zysku operacyjnego oraz 386,7 mln zł przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b pracownik 2013-07-31 15:47:37

    no i pytanko kto kogo ma w garści? Lidl daje możliwość zbytu za 10 melonów w miesiąc a Tarczyński ma zbyt czy jak myślicie czy to nie jest uzależnienie się od monopolisty, czy tarczyński postawi się kiedykolwiek krwiożerczemu monopoliście np ws opłat półkowych i innych!!! ha ha

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane