Tarczyński zmienia logo i strategię marketingową

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2010 13:55

Tarczyński SA, polski producent wyrobów wędliniarskich i kabanosów, zrewitalizował dotychczasowe logo. - Potrzebę liftingu loga i całej identyfikacji wizualnej odczuwaliśmy od pewnego czasu - dotychczasowy był mocno osadzony w tradycji, podczas gdy coraz widoczniej zaczęliśmy dywersyfikować ofertę i docierać do klienta młodego, dynamicznego, otwartego na nowości - tłumaczy Jacek Tarczyński, prezes zarządu spółki Tarczyński SA.

Wizerunek szlachcica z szablą, który były centralnym punktem starego logotypu, w nowym jest na dalszym planie, w postaci sygnetu. Zmieniono także czcionkę. Pomarańczowo-granatowa kolorystyka i hasło „Zasmakuj w tradycji", do których przywykli klienci, pozostały bez zmian.

Nowe logo pojawia się już od wakacji na etykietach nowych produktów, a na opakowaniach istniejących linii produktowych będzie wprowadzane sukcesywnie. Zarząd zapowiada szereg zmian w strategii marketingowej, której efekty będą widoczne za kilka miesięcy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane