REKLAMA
REKLAMA

Tchibo rusza z kampanią espresso

Autor: press.pl 25 stycznia 2011 09:27

Od wczoraj w ośmiu największych miastach Polski wyklejane są plakaty kampanii promującej dwa rodzaje kawy Tchibo Espresso - Milano Style i Sicilia Style - podał press.pl

REKLAMA

Hasłem kampanii jest "Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso".
Kampania adresowana jest do osób w wieku 30-50 lat, z co najmniej średnimi dochodami, raczej domatorów. Obejmuje telewizję, outdoor oraz BTL. Billboardy będą obecne w centrach miast, przy głównych arteriach, skrzyżowaniach, przy trasach przelotowych i w galeriach handlowych. Spoty telewizyjne zostaną pokazane w głównych polskich stacjach telewizyjnych oraz należących do grupy Discovery. Dodatkowym wsparciem są materiały POS i działania w sklepach Tchibo, m.in. sprzedaż drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style.
Pojawi się także strona WWW o produkcie i konkurs dla konsumentów.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA