REKLAMA
REKLAMA

Tchibo stawia na multikanałowość

Property News 24 lipca 2013 21:20

Spółka Tchibo zadebiutowała w Polsce w 2005 roku i od tego czasu nie było roku, kiedy nie zanotowałaby wzrostu przychodów. Jak mówi w rozmowie z Propertynews.pl Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo, sieć w Polsce liczy już 50 lokalizacji. Oprócz otwierania nowych placówek, w najbliższym czasie firma będzie modernizować istniejące sklepy.

REKLAMA
Sklepy Tchibo są zlokalizowane w najlepszych galeriach handlowych, w największych miastach Polski. Najnowszą placówką, i zarazem pierwszą otwartą w tym roku, jest lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach.

- Lata 2013/2014 będą okresem dalszego, konsekwentnego rozwoju naszej sieci. Planujemy kilka otwarć zarówno w tym, jak i przyszłym roku - zapowiada Szymon Dąbrowski. - Bardzo rozważnie wybieramy nowe lokalizacje. Chcemy, by były to dominujące obiekty, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Zależy nam na galeriach często odwiedzanych, do których ludzie mają zaufanie - dodaje.

Jednocześnie firma inwestuje w istniejące punkty. - Chcemy być na bieżąco z rynkowymi trendami oraz atrakcyjnie aranżować nasze sklepy. Tylko w tym roku zostanie wyremontowanych kilkanaście placówek. Proces remontów już się rozpoczął, część lokalizacji już się zmieniła - tłumaczy dyrektor sklepów Tchibo.

Tchibo stawia na multikanałowość, w związku z czym cały czas rozwija swój sklep internetowy. - Wychodzimy z założenia, że to klient decyduje, z których kanałów korzysta, a my chcemy dać mu pełen wybór. Tam, gdzie nie ma sklepów Tchibo, konsumenci mają dostęp do sklepu internetowego - dodaje Szymon Dąbrowski.

Kolejnym ważnym aspektem w rozwoju firmy jest ekologia. Punkty Tchibo posiadają certyfikat zielonego sklepu. - Zwracamy uwagę na to, by centra, w których otwieramy sklepy, traktowały ten element priorytetowo - wyjaśnia.

Dynamika sprzedaży firmy w Polsce jest oceniania przez jej szefów bardzo pozytywnie. - Mimo że okres spowolnienia odbija się na popycie konsumenckim, to cały czas obserwujemy wzrost odwiedzalności w naszych sklepach. Pokazuje to, że nasze wysiłki i inwestycje, m.in. w marketing i wsparcie kategorii produktów użytkowych, przynoszą efekty - twierdzi Szymon Dąbrowski.

Dodaje, iż czas kryzysu to dla wielu najemców okres sprzyjający optymalizacji po stronie przychodowej, wykorzystania wszystkich możliwości, jakie pojawiają się na rynku, jak również optymalizacji kosztów, czyli przygotowania struktury zaplecza firmy w taki sposób, by funkcjonowała sprawnie i efektywnie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA