REKLAMA
REKLAMA

Tchibo stawia na wielokanałowość sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 10 lutego 2014 09:47

Coraz więcej producentów żywności i produktów FMCG wychodzi z założenia, że nie mogą pozwolić sobie na utratę rynku tylko przez e-nieobecność. Tchibo obok rozwoju tradycyjnego handlu, ma ambitne plany e-rozwoju.

REKLAMA

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld zł. Coraz więcej osób robi zakupy w sieci, co stawia przed internetowymi sklepami coraz ambitniejsze wyzwania. Dlatego producenci żywności i produktów FMCG coraz chętniej biorą udział w tej internetowej rewolucji.
Tchibo mocno stawia na rozwój e-projektu i docenia walory swojej obecności w sieci. Jacek Jaworski, dyrektor e-commerce, Tchibo Warszawa, przyznaje, że decyzja dotycząca uruchomienia e-sklepu była dla firmy naturalną konsekwencją rozwoju.
- Tchibo, do 2005 r. oferowało w Polsce kawę, od tego roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów stacjonarnych Tchibo, których aktualnie mamy pond 50. Handel internetowy to przyszłość i od początku chcieliśmy być silnym graczem na polskim rynku - zapewnia Jacek Jaworski.
Oferta e-sklepu Tchibo.pl nieznacznie różni się od asortymentu sklepów stacjonarnych Tchibo.
- Zaletą zakupów w sklepie internetowym jest to, że przez internet nasi klienci mają możliwość zamówić produkty ze zbliżającej się kolekcji na kilka dni wcześniej, zanim pojawi się ona w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo w e-sklepie można zamówić niektóre produkty niedostępne w danej kolekcji w naszych sklepach, jak chociażby meble. Klienci korzystający ze sklepu Tchibo.pl mogą liczyć na dodatkowe atrakcyjne oferty. W e-sklepie dostępne są również od jakiegoś czasu limitowane kolekcje, dostępne tylko on-line. Sklep oferuje również asortyment kaw Tchibo oraz system (ekspresy i kawy w kapsułkach) Cafissimo. Klienci mogą korzystać z wygodnego abonamentu kawowego - dodaje szef e-commerce.
Jednym z priorytetów Tchibo jest wielokanałowość.
- Rozumiemy ją jako łącznie dla wygody klienta wszystkich naszych kanałów sprzedaży. Dlatego klienci sklepu internetowego mogą zwracać produkty w sklepach stacjonarnych. Planujemy dalszy rozwój w tym kierunku. Oba kanały ściśle ze sobą współpracują, zarówno na etapie strategicznym, jak i operacyjnym - zachwala. I dodaje: Poza tym w mediach społecznościowych uruchomiliśmy kanał obsługi klienta - reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które się tam pojawiają. W niedalekiej przyszłości, dla komfortu klienta, planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej sklepu internetowego - dodaje szef e-commerce.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Tchibo ma model biznesowy, który kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA