REKLAMA
REKLAMA

Tekstylia stanowią 25 proc. obrotu wszystkich produktów non-food w E.Leclerc

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 4 lipca 2013 16:36

Polacy robiąc zakupy spożywcze w sieciach handlowych coraz częściej kupują w nich ubrania, buty, wyroby pościelowe czy inne artykuły tekstylne. Wzrost popularności tekstyliów w sieci E.Leclerc sprawił, że produkty te stanowią obecnie 25 proc. obrotu wszystkich produktów non-food w sklepach E.Leclerc.

REKLAMA

Biorąc pod uwagę wskaźniki sprzedaży E.Leclerc odnotował w 2012 roku znaczną poprawę sprzedaży artykułów tekstylnych. Największy wzrost na poziomie 7,5 proc. w stosunku do roku 2011, osiągnął dział obuwia.
Także wysoki, kilkuprocentowy (6-5 proc.) wzrost sprzedaży E.Leclerc odnotował na wyrobach pościelowych (kołdry, poduszki, pościel, ręczniki, artykuły dekoracyjne, itp.). Wynik ten ma szczególne znaczenie, gdyż drastyczne zmiany cen surowców tekstylnych w ostatnim czasie wpłynęły znacząco na ceny produktów bawełnianych, szczególnie pościeli, co mocno zahamowało popyt na rynku tych produktów.
Dominujący udział w wartości sprzedaży tekstyliów ma odzież damska (ok. 30 proc). W sklepach sieci E.Leclerc klient znajdzie zarówno artykuły pierwszocenowe jak i odzież wysokiej jakości, którą są m.in. produkty marki własnej Tissaia. E.Leclerc oferuje także produkty innych zagranicznych oraz polskich producentów.
Oferta tekstyliów systematycznie się rozwija. Coraz bardziej promowane są artykuły z własnych marek TISSAIA i ECO+. Ostatnio dodatkowo E.Leclerc wzbogacił ofertę o artykuły TISSAIA BIO ze 100 proc, bawełny pochodzącej wyłącznie z upraw ekologicznych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA