Telepizza chce rozwijać nowy format w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2016 14:14

Telepizza chce rozwijać nowy format w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu fot. Telepizza

W 2016 roku Telepizza planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach. Pierwsza pizzeria, która wpisuje się w nową strategię rozwoju powstała w grudniu ubiegłego roku.

- W miejscach o dużym natężeniu ruchu musi funkcjonować restauracja, w której klienci będą mogli szybko zjeść oraz napić się kawy lub herbaty, zamiast czekać kilkanaście minut na zamówienie. Stąd pomysł nowego formatu pizzerii Telepizza – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.
Oferta nowych pizzerii będzie taka sama jak tradycyjnych placówek. Inny będzie sposób podawania pizzy. Serwowana będzie w kawałku, w formie trójkąta.

Placówki w nowym formacie będą otwierane m.in. w strefach food court. Lokale tego typu można wybudować już na powierzchni ok. 50-60 m². W lokalach z większym metrażem będzie również część restauracyjna. Wówczas klient będzie mógł wybrać pomiędzy szybkim, a dłuższym posiłkiem. Wszystkie placówki będą funkcjonować na zasadzie licencji. W 2016 roku hiszpańska sieć zamierza rozszerzyć zasięg o nowe lokalizacje, dotychczas przez nią niewykorzystywane. Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała pod koniec ubiegłego roku w Wałbrzychu, natomiast pod koniec stycznia 2016 roku pojawi się nowy podobny punkt w Nowym Targu. Wkrótce powstaną kolejne.

Aktualnie Telepizza ma 120 punktów. Większość ma charakter restauracyjny z bezpośrednim wejściem od ulicy. W 2015 roku firma rozpoczęła ich rebranding. Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część jadalną, otwartą kuchnię i w wybranych lokalach obsługę kelnerską. – W 2016 roku planujemy zakończyć rebranding w lokalach własnych – mówi Leszek Nowak.

Nowością w Telepizzy od 2015 roku są również foodtrucki. Pod szyldem Telepizzy jeżdżą cztery samochody, które latem obsługiwały imprezy plenerowe i turystów nadmorskich kurortów. W tym roku będzie podobnie. Jesienią firma wdrożyła też platformę internetową Click&Pizza, która pozwala zamawiać jedzenie przez Twittera.
Sprzedaż w sieci, która była najwyższa od kilku lat. W 2016 roku firma planuje zwiększyć sprzedaż przekraczając prognozowane wyniki dla rynku pizzerii. Korzystny wpływ na finanse sieci ma mieć dalszy rebranding, kontynuacja nowych otwarć oraz inwestycja w nowe kanały sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ewa 2016-01-27 14:30:38

    Jedzenie w hipermarketach i galeriach mi nie smakuje, kojarzy się ze sztucznością, plastikiem i całkowitym brakiem klimatu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane