REKLAMA
REKLAMA

Telepizza powiększy sieć o kilkanaście pizzerii

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2014 12:40

Telepizza zgodnie z założeniami realizuje swój roczny plan rozwoju. Od stycznia tego roku firma otworzyła 8 nowych placówek, a do końca roku powstanie jeszcze jedna. Plan na przyszły rok zakłada pojawienie się kilkunastu nowych pizzerii, z czego kilka w pierwszym kwartale.

REKLAMA
Nowo otwarte placówki Telepizzy mieszczą się w Mielcu, Stalowej Woli, Poznaniu, Oławie, Bydgoszczy, Głuchołazach, Pile i Zduńskiej Woli. W ciągu najbliższych miesięcy do grupy nowych otwarć dołączą pizzerie w Warszawie, w Elblągu i w Krakowie, gdzie już trwają przygotowania do uruchomienia lokali. - W przyszłym roku zamierzamy otworzyć lokale w kolejnych miastach. Aktualnie mamy wybranych kilkadziesiąt miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców, gdzie w ciągu trzech lat powstaną nasze pizzerie. W niektórych pojawimy się już w przyszłym roku - mówi Leszek Nowak, manager ds. ekspansji Telepizza Poland.

Telepizza otwarta jest również na działalność w mniejszych miastach, gdzie weryfikacja rynku wypada pozytywnie. Strategia rozwoju firmy opiera się na wnikliwej kalkulacji potencjału wszystkich lokalizacji. - Wybieramy tylko te najlepiej rokujące i stabilne. Stale obserwujemy dynamicznie zmieniający się rynek oraz potrzeby klientów. Na bieżąco analizujemy sprzedaż w pizzeriach i na tej podstawie modyfikujemy politykę promocyjną i sprzedażową, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb rynku - mówi Leszek Nowak.

Prawdopodobnie w przyszłym roku powstaną również punkty sezonowe Telepizzy. - W tym roku tego typu lokal funkcjonował w Łebie i osiągnął bardzo dobre wyniki. Myślimy też o działalności zimą, w popularnych ośrodkach narciarskich, np. Zakopanem - mówi Leszek Nowak.

Koszt inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi od 100 do 200 tys. zł. Kwota zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Sieć zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta i oferty. Szkolenia odbywają się w lokalu, dzięki czemu partner przechodzi przez wszystkie szczeble jego funkcjonowania, począwszy od przygotowywania dań i sprzątania, po zarządzanie personelem. - Wymagamy od partnerów wszechstronnej wiedzy na temat biznesu, który prowadzą. Uczymy ich zarządzania firmą i personelem, administracji, ale także jak przygotować pizzę i pozostałe dania z oferty Telepizzy. W razie potrzeby licencjobiorcy w każdej chwili muszą być gotowi przejąć rolę swoich pracowników. Znajomość wszystkich aspektów funkcjonowania restauracji pomaga w biznesie i zbliża do sukcesu - mówi Leszek Nowak.

Aktualnie na rynku funkcjonuje 115 placówek Telepizzy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA