REKLAMA
REKLAMA

Telepizza stawia na food trucki. Sprawdzi potencjał miast, w których nie jest obecna

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2015 09:13

Telepizza stawia na food trucki. Sprawdzi potencjał miast, w których nie jest obecna

Sieć gastronomiczna Telepizza wypuściła w Polskę swojego pierwszego food trucka. W połowie maja dołączą kolejne trzy auta. Początkowo będą rozstawione w najbardziej popularnych miejscach turystycznych, plenerowych, na eventach oraz festiwalach.

REKLAMA

Po wakacjach food trucki wrócą do dużych miast. Telepizza zamierza szukać w Warszawie miejsc w pobliżu biurowców lub galerii handlowych, w których nie ma zbyt wielu pizzerii. Jak zapewnia Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizzy w Polsce, food truck posłuży także do sprawdzenia potencjału miast, w których gastronomiczna sieć jak dotąd nie była obecna.

Cztery pierwsze food trucki Telepizzy są własnością sieci, jednak po zakończeniu testów rozwiązania firma zastanowi się nad wejściem we franczyzę.

Food trucki to pojazdy samowystarczalne, z wewnętrznym obiegiem wodnym oraz zasilaniem. Dzięki temu będą mogły stanąć w każdym dozwolonym miejscu.

 

  • Duch 2015-04-28 10:58:41

    W połowie maja.

  • m 2015-04-28 09:47:10

    "W połowie mają dołączą kolejne trzy auta." W połowie czego? Co za pismak to pisał i jaki zatwierdził?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA