Telepizza stawia na food trucki. Sprawdzi potencjał miast, w których nie jest obecna

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2015 09:13

Telepizza stawia na food trucki. Sprawdzi potencjał miast, w których nie jest obecna

Sieć gastronomiczna Telepizza wypuściła w Polskę swojego pierwszego food trucka. W połowie maja dołączą kolejne trzy auta. Początkowo będą rozstawione w najbardziej popularnych miejscach turystycznych, plenerowych, na eventach oraz festiwalach.

Po wakacjach food trucki wrócą do dużych miast. Telepizza zamierza szukać w Warszawie miejsc w pobliżu biurowców lub galerii handlowych, w których nie ma zbyt wielu pizzerii. Jak zapewnia Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizzy w Polsce, food truck posłuży także do sprawdzenia potencjału miast, w których gastronomiczna sieć jak dotąd nie była obecna.

Cztery pierwsze food trucki Telepizzy są własnością sieci, jednak po zakończeniu testów rozwiązania firma zastanowi się nad wejściem we franczyzę.

Food trucki to pojazdy samowystarczalne, z wewnętrznym obiegiem wodnym oraz zasilaniem. Dzięki temu będą mogły stanąć w każdym dozwolonym miejscu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Duch 2015-04-28 10:58:41

    W połowie maja.

  • m 2015-04-28 09:47:10

    "W połowie mają dołączą kolejne trzy auta." W połowie czego? Co za pismak to pisał i jaki zatwierdził?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane