Telepizza z najwyższą sprzedażą od czterech lat

Autor: pr, dlahandlu.pl 18 września 2015 13:18

Telepizza z najwyższą sprzedażą od czterech lat Telepizza uruchomi kolejne lokale w nowym koncepcie, fot. mat.pras.

W pierwszym półroczu 2015 r. Telepizza zanotowała najwyższą sprzedaż od ostatnich 4 lat. Pozytywne wyniki to m.in. efekt otwarcia nowych lokali w nowym wizerunku, zmiana wystroju części istniejących restauracji oraz uruchomienia mobilnych restauracji czyli foodtrucków.

Firma wprowadza obsługę kelnerską w części lokali oraz poszerza menu o nowe produkty. Istotnym elementem nowego wystroju jest również otwarta kuchnia, dzięki której produkcja pizzy odbywa się na oczach klientów.

Nowa aranżacja placówek hiszpańskiej sieci oznacza większą, niż dotychczas przestrzeń jadalną. Ta rozbudowana część restauracyjna pizzerii zwiększyła wskaźniki sprzedaży na miejscu w lokalu, przy zachowaniu dobrych wyników w dostawie do klienta. Nowy model funkcjonowania restauracji pozytywnie wpłynął na zyskowność lokali.

Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności. – Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów jak i zyski z prowadzonej działalności jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym w przyszłości będziemy dalej kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

W tym roku franczyzodawca zamierza uruchomić jeszcze cztery pizzerie franczyzowe w nowym formacie. Placówki będą funkcjonowały m.in. w Nakle, Bełchatowie, Jeleniej Górze oraz w Warszawie.

Oprócz otwarć w tradycyjnym modelu pizzerii, w 2015 roku Telepizza postawiła na rozwój mobilnego formatu gastronomicznego. Foodtrucki pozwoliły marce zaistnieć w nowych lokalizacjach – zwłaszcza w kurortach turystycznych (Władysławowie, Mielnie, Krynicy Morskiej i Mikołajkach) oraz podczas imprez plenerowych i festiwali muzycznych. Telepizza obsługiwała cateringowo m.in. Openera i Przystanek Woodstock, pokaz pirotechniczny na Stadionie Narodowym i wiele innych wydarzeń.

Wszystkie te zmiany wprowadzone w ostatnim czasie zaowocowały pozytywnymi wynikami sprzedażowymi, osiągając w ostatnim kwartale pierwszego półrocza wzrosty przekraczające 10 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane