PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Autor: wirtualnemedia.pl 29 grudnia 2014 09:47

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach - czytamy w wirtualnemedia.pl

Ewelina Lisowska została ambasadorką reklamową Media Expert w drugiej połowie listopada, zastępując w tej roli promującą sieć przez poprzednie dwa lata Dorotę „Dodę" Rabczewską. W spocie Lisowska wykonuje przeróbkę swojego przeboju „W stronę słońca", śpiewając: „Włączamy / Włączone niskie ceny!". Kampania reklamowa obejmuje telewizję i radio.

 

Akcja reklamowa była intensywnie prowadzona nie tylko w tygodniach przedświątecznych, ale nie została zakończona ani ograniczona w same dni świąteczne, na co zwróciło uwagę wielu odbiorców, zirytowanych przede wszystkim częstą emisją spotu z Lisowską w telewizji. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage'u Media Expert.

- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza. - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - napisała tego samego dnia Jolanta Vollmuller.

Na fanpage'u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. „Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście ‘menda ekspert'", „W życiu u was nic nie kupię przez tą poj...baną reklamę, którą słyszałem przez cały grudzień!!!", „Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony" - to najłagodniejsze z postów.

W ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu „Upadek" czy Siara z „Kilera". Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage'y Media Expert, z których jeden - „Rzygam reklamą Media Expert" - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.

Sama Ewelina Lisowska odniosła się do tej krytyki z dystansem, stwierdzając drugiego dnia Świąt na Twitterze, że w czasie Bożego Narodzenia najlepiej po prostu wyłączyć telewizor.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • muslimek 2015-04-01 00:05:58

    No, a czego się spodziewali, nawet na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,726855 ludzie pisali, ze za czesto je puszczaja i wydali za duzo, bo 9 milionów na emisje.

  • hades 2015-01-03 16:59:41

    Polecam zapoznać się z teścią tego artykułu, może trochę otworzy oczy "hejtującej" części społeczeństwa.

    whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html

  • lutek 2014-12-31 19:36:33

    natomiast i jedno i drugie na tym zyskało. Obczajta fimlim Szymona Majewskiego na temat tej reklamy. To jest jednak gość!

ZOBACZ WSZYSTKIE (11)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane