REKLAMA
REKLAMA

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Autor: wirtualnemedia.pl 29 grudnia 2014 09:47

Telewidzowie zmęczeni reklamą Media Expert z Eweliną Lisowską - w internecie krytyka i parodie

Reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach - czytamy w wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Ewelina Lisowska została ambasadorką reklamową Media Expert w drugiej połowie listopada, zastępując w tej roli promującą sieć przez poprzednie dwa lata Dorotę „Dodę" Rabczewską. W spocie Lisowska wykonuje przeróbkę swojego przeboju „W stronę słońca", śpiewając: „Włączamy / Włączone niskie ceny!". Kampania reklamowa obejmuje telewizję i radio.

 

Akcja reklamowa była intensywnie prowadzona nie tylko w tygodniach przedświątecznych, ale nie została zakończona ani ograniczona w same dni świąteczne, na co zwróciło uwagę wielu odbiorców, zirytowanych przede wszystkim częstą emisją spotu z Lisowską w telewizji. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage'u Media Expert.

- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza. - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - napisała tego samego dnia Jolanta Vollmuller.

Na fanpage'u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. „Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście ‘menda ekspert'", „W życiu u was nic nie kupię przez tą poj...baną reklamę, którą słyszałem przez cały grudzień!!!", „Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony" - to najłagodniejsze z postów.

W ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu „Upadek" czy Siara z „Kilera". Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage'y Media Expert, z których jeden - „Rzygam reklamą Media Expert" - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.

Sama Ewelina Lisowska odniosła się do tej krytyki z dystansem, stwierdzając drugiego dnia Świąt na Twitterze, że w czasie Bożego Narodzenia najlepiej po prostu wyłączyć telewizor.

  • muslimek 2015-04-01 00:05:58

    No, a czego się spodziewali, nawet na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,726855 ludzie pisali, ze za czesto je puszczaja i wydali za duzo, bo 9 milionów na emisje.

  • hades 2015-01-03 16:59:41

    Polecam zapoznać się z teścią tego artykułu, może trochę otworzy oczy "hejtującej" części społeczeństwa.

    whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html

  • lutek 2014-12-31 19:36:33

    natomiast i jedno i drugie na tym zyskało. Obczajta fimlim Szymona Majewskiego na temat tej reklamy. To jest jednak gość!

ZOBACZ WSZYSTKIE (11)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA