REKLAMA
REKLAMA

Telewizja Wait TV wchodzi do 67 kompaktowych marketów Tesco

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2012 10:16

Działająca od lutego 2012 roku telewizja konsumencka, powstała przy współpracy Call2Action, Agencji TVN i TVN Media, zwiększa zasięg z 25 proc. do 30 proc. Z początkiem marca jeden z kanałów, Wait TV, pojawi się w sieci kompaktowych hipermarketów Tesco.

REKLAMA

Z końcem lutego zakończona została instalacja nośników przykasowych w kompaktowych hipermarketach Tesco. Od pierwszego marca jest na nich emitowany kanał Wait TV.

Telewizja konsumencka była dotychczas dostępna w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Jak pokazały badania przeprowadzone przez ośrodek badawczy Millward Brown SMG/KRC, szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się materiały emitowane na nośnikach zlokalizowanych przy kasach sklepowych. Blisko 65 proc. respondentów przyznało, że dzięki oglądaniu Wait TV, czas spędzony w kolejce nie dłuży się, a prawie 55 proc. chętnie ogląda emitowane tam reklamy.

Hipermarkety kompaktowe Tesco różnią się od tradycyjnych marketów przede wszystkim powierzchnią sklepu. Są one mniejsze, bardziej kameralne, z nieco mniejszą ilością asortymentu. Nowa instalacja pozwoli dotrzeć z kanałem Wait TV do 67 nowych sklepów w całej Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA