Telewizyjna kampania piwa Desperados

Autor: pr 2 grudnia 2015 12:47

Od 1 grudnia we wszystkich stacjach ogólnopolskich telewizji oraz kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot Desperadosa. Kampania telewizyjna rozpoczyna zintegrowaną komunikację marki pn. „Party Challenge”.

Po serii wydarzeń The Wildest Night Party i Endless Night Party, marka rzuca swoim konsumentom nowe wyzwanie. Już wkrótce fani Desperadosa znów będą mogli zdobyć imprezowe doświadczenia i zgłębić świat marki podczas Party Challenge - pierwszego takiego wydarzenia w Polsce.

Kampania „Party Challenge” obejmie także działania digital i outdoor, aktywację w Social Mediach oraz komunikację PR.

Za kreację spotu odpowiada agencja GOOD, a za produkcję – OPUS FILM. Agencja K2 odpowiedzialna jest za działania digital i social media marki Desperados. Działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane