REKLAMA
REKLAMA

Telewizyjna kampania piwa Desperados

Autor: pr 2 grudnia 2015 12:47

Od 1 grudnia we wszystkich stacjach ogólnopolskich telewizji oraz kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot Desperadosa. Kampania telewizyjna rozpoczyna zintegrowaną komunikację marki pn. „Party Challenge”.

REKLAMA

Po serii wydarzeń The Wildest Night Party i Endless Night Party, marka rzuca swoim konsumentom nowe wyzwanie. Już wkrótce fani Desperadosa znów będą mogli zdobyć imprezowe doświadczenia i zgłębić świat marki podczas Party Challenge - pierwszego takiego wydarzenia w Polsce.

Kampania „Party Challenge” obejmie także działania digital i outdoor, aktywację w Social Mediach oraz komunikację PR.

Za kreację spotu odpowiada agencja GOOD, a za produkcję – OPUS FILM. Agencja K2 odpowiedzialna jest za działania digital i social media marki Desperados. Działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA