Telewizyjna kampania soków Fortuna

Autor: wirtualnemedia.pl 8 lipca 2010 09:41

Telewizyjna kampania soków Fortuna

W telewizji startuje kampania reklamowa soków Fortuna Smaki Letnie, prezentująca ich wariant jabłkowo-miętowy.

Przekaz w żartobliwy sposób pokazuje harmonijne połączenie tych składników, podkreślając, że do produktu nie jest dosypywany cukier. W animowanym spocie jabłka wcielają się w rolę kamerzysty i reportera, relacjonując wydarzenia na polu miętowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane