PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Teoria z wyznaczaniem trendów przez pokolenie Y i millenialsów jest przesadzona

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2017 17:11

- Moim zdaniem teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y jest kompletnie przesadzona, zwłaszcza dla producentów z branży spożywczej - przyznaje w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD.

- Każde pokolenie dorasta w innych warunkach. Trzeba zadać sobie pytanie, na ile nowe pokolenie konsumentów, o których rozpisują się media, to "millenialsi", a na ile są oni nastolatkami, którzy po prostu różnią się od swoich rodziców. Zawsze marketing był inaczej kierowany do nastolatków w zależności od panujących mód. Natomiast z punktu widzenia marketingu spożywczego to marginalna grupa, ponieważ zdecydowana większość z nich nie prowadzi własnego gospodarstwa domowego, a mieszka z rodzicami. W związku z tym "millenialsi" nie podejmują decyzji o zakupach, szczególnie tych spożywczych - komentuje Jakub Bierzyński.

Jego zdaniem, teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y jest kompletnie przesadzona, zwłaszcza dla producentów z branży spożywczej.

- Zamiast przejmować się tak wąskimi niszami, niech producenci lepiej pomyślą o budowaniu swoich marek dla szerokiego grona konsumentów. To siła maki będzie decydować o ich przyszłości. Zdolności produkcyjne czy nawet innowacje produktowe są bardzo krótkotrwałą przewagą konkurencyjną. Marki trwają dziesięciolecia - podsumowuje prezes OMD.

Podobnego zdanie jest Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice, którego opinię prezentowaliśmy niedawno na portalspozywczy.pl. Jak twierdzi: "Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości".

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • AG 2017-07-07 00:41:58

    Nareszcie ktoś powiedział coś dorzecznego w tej materii...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane