Teraz Nutella może mieć Twoje imię - rusza cross-mediowa promocja marki

Autor: pr 11 lutego 2015 12:35

Teraz Nutella może mieć Twoje imię - rusza cross-mediowa promocja marki

Ruszyła akcja „Twoja Nutella", w ramach której każdy miłośnik marki może zamówić personalizowaną etykietę słoika Nutelli. Możliwość personalizacji produktu i stworzenia własnej, unikalnej etykiety ma na celu budowanie emocjonalnej więzi konsumenta z marką. Fani marki będą mogli stworzyć własny słoik - dla siebie, a także dla bliskiej osoby jako ciekawy i oryginalny prezent.

Aby otrzymać dedykowane etykiety należy kupić promocyjny słoik Nutelli, i z pomocą kodu promocyjnego uprawniającego do zamówienia na stronie twoja.nutella.pl  - wprowadzić wybrane imię lub określenie bliskiej osoby. Następnie personalizowane etykiety można wydrukować samemu za pośrednictwem strony internetowej twojanutella.pl lub zostaną one dostarczone do konsumentów drogą tradycyjną, czyli za pośrednictwem poczty.

Promocję wspierają intensywne działania cross-mediowe w telewizji, video, social mediach, mobile`u, internecie z wykorzystaniem standardowej kampanii bannerowej, na outdoorze oraz w kinach. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotowała agencja reklamowa Lowe. Akcja trwa do 30 kwietnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane