Tesco: Akcja "Ciach" przyniosła duże wzrosty sprzedaży

Autor: pr 6 czerwca 2013 18:07

Poprzez kampanię Ciach! Tesco chce zachęcić klientów do kupowania i konsumowania. Obniżka cen jest wyjściem naprzeciw kryzysowym oczekiwaniom klientów. - Z badań wynika, że dla Polaków cena pozostaje najważniejszym czynnikiem podczas codziennych zakupach. Kryzys w widoczny sposób kształtuje nasze wybory, a tym samym skład naszego zakupowego koszyka - mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.

Po prawie czterech tygodniach od rozpoczęcia akcji Ciach! (ruszyła 9 maja) w 450 sklepach Tesco, według danych sieci klienci kupujący w placówkach brytyjskiego operatora zaoszczędzili prawie 15 mln zł. Tesco obniżyło ceny, m.in.: świeżej żywności, produktów spożywczych, chemii gospodarczej, czy kosmetyków. Niższa cena, oznacza wyższą sprzedaż. Jak informuje Tesco sprzedaż herbaty (popularnej marki) wrosła w pierwszym tygodniu akcji o 100 proc., a oleju roślinnego o prawie 150 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane