REKLAMA
REKLAMA

Tesco: Blisko 9 mln zł na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 31 maja 2013 10:29

Już czwarty tydzień z rzędu Tesco znajduje się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Z danych Nielsena wynika, że w okresie 20-26 maja sieć wydała na reklamę w telewizji 8,9 mln zł.

REKLAMA

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano ponad 115 mln zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych.

Przypomnijmy, że 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA