Tesco chce mieć 60 punktów Bistro do końca roku

www.portalspozywczy.pl 15 maja 2013 09:54

Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska zapowiedział podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, że zarządzana przez niego sieć będzie inwestować w rozwój konceptu gastronomicznego w swoich sklepach. - Będziemy rozwijać koncept Bistro, ten koncept doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe.

- Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów Bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60 - poinformował podczas debaty Ryszard Tomaszewski.
Dodał, że wkrótce w Warszawie zostanie uruchomione największe Bistro Tesco w kraju o powierzchni 300 mkw.
Jak wyjaśnił Ryszard Tomaszewski rynek gastronomiczny ma duży potencjał wzrostu. Uruchomienie Bistro w sklepie pozwala ściągnąć dodatkowych klientów, a także wpisuje się w obecne trendy rynkowe, które pokazują, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem.
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane